De tickets - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Leon Anasagasti - WaarBenJij.nu De tickets - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Leon Anasagasti - WaarBenJij.nu

De tickets

Door: L.G.R. Anasagasti

Blijf op de hoogte en volg Leon

10 Januari 2014 | Nederland, Arnhem

Vrijdag 10 - 01 - 2014.

Mijn eerste 'officiële' blog ooit, het scheelt dat ik vrij actief ben op Facebook. Gisteren heb ik samen met mijn klasgenoot Lex Zurné de tickets geboekt. Dit verliep niet helemaal zonder slag of stoot, maar we hebben ze binnen kunnen krijgen voor een niet al te gek prijsje!

We zullen op 04 - 02 - 2014 om 9 uur vanuit Düsseldorf vertrekken. Het komt nu toch wel echt heel erg dichtbij. Vandaag was het één van de eerste dagen dat ik het mezelf echt realiseerde. Vijf maanden weg van: vrienden, familie, kennissen, het vertrouwde Arnhem, de vertrouwde normen en waarden, gedeeltelijk van de vertrouwde taal. Het wordt een duik in het diepe en ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring. Ik had mezelf er vrij snel overheen gezet en het enthousiasme heeft het weer volledig overgenomen.

Curaçao, here we come!

  • 10 Januari 2014 - 08:27

    Kees-Jan:

    ...en toch zullen die 5 maanden omvliegen!
    Heel veel succes, maar ook veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Leon Anasagasti, derdejaars student lerarenopleiding geschiedenis, 2014. Ik heb de eer om mijn minor op het prachtige eiland Curaçao te mogen doen.

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6946

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Mijn minor

Landen bezocht: