Eiland in zicht! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Leon Anasagasti - WaarBenJij.nu Eiland in zicht! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Leon Anasagasti - WaarBenJij.nu

Eiland in zicht!

Door: Leon Anasagasti

Blijf op de hoogte en volg Leon

05 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo lieve lezers,

Het is alweer 5 jaar geleden sinds ik op het eiland ben geweest. Ik realiseerde mezelf pas echt hoe erg ik het eiland miste toen ik mijn familie weer zag, het klimaat aanvoelden, de bomen weer zag. Het waren ook de kleine dingen waar ik allereerst niet eens aan dacht. Met z'n allen naar de supermarkt en weer de bekende Antilliaanse merken terug zien in de schappen bijvoorbeeld.

Ik zit nu duidelijk in de honey moon fase van mijn reis, want alles lijkt nu zo perfect. Ik ben benieuwd hoe ik de rest van mijn fases zal ervaren.

  • 05 Februari 2014 - 15:58

    Kees-Jan:

    Blijf lekker lang in die fase hangen: je hoeft er zelfs niet uit te komen! ;-)
    Tip: drink een Mango-drankje ergens op een terras. Dat is voor mij het ultime Curacao-gevoel...
    Veel plezier!

  • 07 Februari 2014 - 14:01

    Corien Vuurman:

    Dag Leon,
    Ik wens je heel veel plezier toe.
    Ik kan me voorstellen dat alles heel goed voelt.
    Ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat!
    Veel succes en plezier, geniet met volle teugen!

    Vriendelijke groet,
    Corien Vuurman

  • 11 Februari 2014 - 00:29

    Leon Anasagasti:

    Dag allebei,

    Harstikke bedankt! Er zit nog geen eens een week op en het is al een onvergetelijke ervaring. Ik kijk ontzettend uit naar morgen, want dan mag ik voor het eerst les gaan geven hier. Ik hou jullie zeker op de hoogte!

    Kees-Jan, je had helemaal gelijk over het mango drankje! Mango smoothie bij de baai cas-abou is zeker voor herhaling vatbaar!

    Met vriendelijke groet,

    Leon Anasagasti

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Leon Anasagasti, derdejaars student lerarenopleiding geschiedenis, 2014. Ik heb de eer om mijn minor op het prachtige eiland Curaçao te mogen doen.

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 6943

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Mijn minor

Landen bezocht: